Khamis, Julai 10, 2008

Kelab Permainan Tradisional

Kelab Permainan Tradisional KMS yang pertama telah ditubuhkan oleh kami beberapa sahabat atas sebab kami tak nak kelab yang ada ahli lelaki. Sebelum ni, aku pernah masuk kelab aerobik yang sememangnya semua ahli adalah perempuan tapi aku rasa agak kurang selesa sikit kerana latihan kami diadakan di tempat yang agak tidak tertutup.
Atas sebab itu, aku dan kawan-kawan bercadang untuk menubuhkan kelab yang baru - Traditional Game Club. Ahli-ahlinya semua satu kepala, so tak delah susah sangat kalau nak buat perjumpaan. Selalunya, kelab yang suma perempuan ni senang sikit nak pilih tempat perjumpaan macam kelab masakan. Tiap kali perjumpaan, kitorang buat dekat bilik rehat blok aisyah jer.. kan senang. Tak de pulak masalah nak tunggu pelajar lelaki datang meeting. Komitmen juga senang nak diberi coz semuanya akan rasa malu nak ponteng and skip kerja.
Leganya... Alhamdulillah. Selama ni aku tercari-cari kelab yang benar-benar membuatkan aku selesa untuk beriadah.Thank you very much to my friends as they had saved me from all these dilemma.

0 ulasan:

:f :D :x B-) b-( :@ x( :? ;;) :-B :| :)) :(( =(( :s :-j :-p :-o :-g :-x
Catat Ulasan