Khamis, April 23, 2009

Wedding of the year - Firdaus n Hafizah


Minta maaf Ustaz Firdaus dan Kak Hafizah.
Dah terlalu lewat baru aku berkesempatan buat
post pasal perkahwinan kakak kesayangan yang sorang ni.
Harap2 dia tak kecil hati.


Tahniah buat kedua mempelai
yang selamat diijabkabulkan pada
13 Mac 2009.
Moga kekal bahagia dunia dan akhirat.



Sweet couple....

Wahhh.. nak makan jugak!

4 beradik yg sama cute..
Sedihnya.. nanti dah tak boleh nak gaduh cam dulu2..

Bersama sepupu.

Bersama adik... Buat keje la..

Banyak tak hantaran? 27 dulang semuanya...

Bersama mak mentua selepas akad nikah.
Nisah pun tak sempat tukar baju batik Taayah dia..


Nampak cool jer abang ipar aku ni.. (ye ke? Aku tau dia tgh cuak..)

Wah... akhirnya aku dah ada abang ipar. Tahniah buat diri aku...


p/s: Sorry.. hadiah kahwin belum beli lagi la.... sekarang tak de sale kat Seremban..


6 ulasan:

NHAR berkata...

shafa...
bila pulak ko nak kahwin?
jgn aku bau nasi minyak dari czech sudah..
hehehehe..

-Shafawati- berkata...

eishh... tak kan ade lah bau dari Czech tapi bau Australia...

dyanna berkata...

xpe emosah..
ak akan pastikan bau nasi minyak tu dtg dr czech... heee... *evil grin*

Shafa berkata...

dekat czech ada beras ke nak buat nasi minyak?

atiqah khuzaini berkata...

wahwahwah che'ti..dr czech eh?
hahaha.
eh lawalaaaa kakak awak ni. cara pakai tudung pun lawa...

Shafa berkata...

kakak kita memang lawa... tengok la adik dia sape..!

:f :D :x B-) b-( :@ x( :? ;;) :-B :| :)) :(( =(( :s :-j :-p :-o :-g :-x
Catat Ulasan