Selasa, Ogos 26, 2008

EE...eeeeiii...CONFUSE!


Sedihnya… semalam baru antar EE first draft dan hari ni jugak Puan Khomah dah habis tanda.. waduuhh… banyak gak komen yang cikgu bagi… antaranya:


“Saya rasa data awak ni tak berapa banyak la.. kalau setakat 20 data ni je, kamu mungkin akan ada masalah nak buat analisis. Saya cadangkan kamu tambah lagi sampel untuk experiment… pelbagaikan jenis sample kamu ni.. kalau boleh, tambah lagi dua warna pewarna rambut…”

Rasa sedih la pulak dengar cikgu cakap camtu.. bukannya apa, nak tambah sample untuk ekperiment ni bagi aku agak susah la.. kos nyer bukan seringgit dua.. satu sample saja dah berharga RM27, kalau tengah promosi maybe dalam 21 ringgit. Bayangkan lah harganya kalau aku kena tambah sample:

RM 25 x 3 warna x 4 jenama = RM300

Tengok kos saje pun aku dah naik confuse… RM300? orang kalau nak buat EE memang kena kuarkan kos sampai 300 ke?


Bukannyer aku tak de duit, tapi kalau nak dikira, pelaburan aku ni agak berisiko kan? Betul x hanisah (pakar runding risiko)? Keadaan KMS ni dah la x stabil… EE, IA TOK Essay semuanya under microscope.. susah nak dapat A. Cikgu sendiri pun tak sangka EE senior yang lebih bagus drpd batch sebelum ni pun boleh dapat C. Akak first batch tu dah la dapat A. Tak paham aku… Rasa macam nak tukar tajuk jer… tapi, BERBALOI ke?



5 ulasan:

NHAR berkata...

ha...
tul tul...
baik ko blanja aku...
lagi manfaat kan???

ceria seindah suria berkata...

wat pe nk blanje ko nisah??
baek die blanje rumate die..
kan shafa kan??
hehe..saba ye shafa..
sometimes..sacrifice is needed..
cewah..
snang aku ckp.......

-Shafawati- berkata...

belanja korang? ceh... baik isi perut aku sendiri!

Tanpa Nama berkata...

hee~
saje mahu bercerita..
dulu, kite kan kena buat EE kat UKM..
costly jugak la..
sbb ari2 ulang alik dr rumah, kat bahau(n9) ke UKM..
duit minyak, duit makan lagi kan..
naseb baik la pakcik2 kat UKM tu xclaim suh bayar diorg ke ape ke kan..
huhu~

tapi, last skali mmg satisfied la dgn exp tu..

haha~ satisfied dgn exp, tapi xsatisfied dgn markah yg diberi oleh pihak sana..

EE dan TOK ku dpt '0'..cess~!

-Shafawati- berkata...

tu la yang saya takutkan akak... takut dapat 0. na'uzubillah...

:f :D :x B-) b-( :@ x( :? ;;) :-B :| :)) :(( =(( :s :-j :-p :-o :-g :-x
Catat Ulasan