Khamis, Ogos 14, 2008

NAK PROMOTE JAP !



WAAAA... Seronoknyer.! Baru balik dari Term 1 ni. Haha.. aku nak sarankan kepada rakan-rakan kms semua supaya tak payah bazirkan duit gi Term 1 naik teksi. Dah beberapa kali aku ulang-alik Terminal 1 naik bas je. Jimat! Kalau nak ke Terminal 1, kena jalan kaki ke centre point dulu, pastu kena lintas jalan kat traffic light. Tambang cuma 80 sen (pastikan bawak duit yang cukup2, nanti konduktor tak bagi baki..). Tapi aku heran la.. apesal kalau dari Terminal 1 ke Cntr Point kena bayar RM1? Walaupun beza cuma 20 sen, tapi kalau dah setahun, boleh jadi berpuluh-puluh ringgit (betul ke aku kira ni?). Aku rasa budak2 laki mesti ramai yang dah expert bab naik2 bas ni. Minggu lepas, aku nampak junior turun dari bas kat depan Cntr Point. Baru balik dari sembahyang jumaat kot... Nampak diorang berbaju Melayu.

Alang-alang aku tulis pasal bas ni, aku nak mintak maaf banyak2 kat seseorang. Ada satu hari tu, aku naik bas dengan Hanisah dan Rose dari Terminal 1. Aku tak tau pun yang selama ni Hanisah fobia naik bas. Dia takut nak bersesak-sesak. Dah la kena berdiri dalam bas (tu la..aku bagi ko tempat duduk ko tak nak). Sori Emosah.. ! Lain kali, kita naik bas yang tak de orang ek...

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nak try la...

-Shafawati- berkata...

Try la. jgn salah amik bas! tak pasal2 dihantarnye ko ke Siam..

Tanpa Nama berkata...

lame x nak tunggu bas tu?
malas jln gi cp dulu...naik taxi je la hahaha. 4 org da 2 ringgit je

ceria seindah suria berkata...

ko nih S.E
jalan la sket..
exercise laaa...
rm 2..jumlah yg besar gak pe

-Shafawati- berkata...

2 ringgit tu banyak la... tapi aku rasa orang macam ko ni s.e. tak yah exercise kot..

Tanpa Nama berkata...

haha. tau pun

:f :D :x B-) b-( :@ x( :? ;;) :-B :| :)) :(( =(( :s :-j :-p :-o :-g :-x
Catat Ulasan