Sabtu, September 13, 2008

Kisah saya dan C




Suatu masa dulu
Kawan saya bagi satu paket C
Saya sayang C ni
Saya simpan salah satu C
Dengan harapan saya boleh beli lagi banyak C
Bukan semua orang kenal dan ada C

Semalam
Saya keluar Seremban bersama-sama C
Berhajat nak cari lagi banyak C
Tapi
Tak de rezeki
Tak de kedai yang tau pasal C
Sedih...
Saya balik kolej
Dengan C masih dalam poket

Pagi ni
Saya hantar dobi
Saya nak basuh pakaian semalam
Saya lupa nak keluarkan C dari seluar saya
Kesian C
Hancur...Cair
Kesian saya
Saya dah tak de C
C dah pergi bersama-sama air basuhan dobi

Macam mana nak cari C lagi?
Tak de siapa kenal C
C...oh C...
Saya rindu kamu C
Selamat tinggal C...



P/S: Ada sesiapa tau mana saya boleh cari C?

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

C = cokelat kah?

Tanpa Nama berkata...

C bukan cokelat...!

ceria seindah suria berkata...

apakah itu darling..
C???????
cak..
cau cin cau

Tanpa Nama berkata...

pe tuh c??

:f :D :x B-) b-( :@ x( :? ;;) :-B :| :)) :(( =(( :s :-j :-p :-o :-g :-x
Catat Ulasan