Isnin, Julai 07, 2008

Extended Essay

Tak sabar rasanya menunggu hari esok dan seterusnya.. insya-Allah dalam minggu ni aku akan sibuk uruskan eksperiment untuk projek kimia Extended Essay aku. Kasihan kat kawan aku yang sorang tu, dia terpaksa tukar tajuk atas arahan mentornya setelah terlalu banyak effort yang dia buat. Aku harap, kajian aku ni tidak ada halangan.

Kajian aku maybe x sehebat orang lain tapi bila aku ceritakan kat kawan-kawan lain, apesal diaorang kagum semacam... ntah la, aku pun tak paham. Bagi diorang yang tidak pernah dengar akan kata kajian aku adalah yang baru tapi bila aku surf banyak2 dalam internet, ada jer orang yang buat kajian lebih kurang ngan aku... method aku pun tak adelah gempak sangat... Maybe nampak gempak bagi orang yang tak pernah belajar kimia...huhuhu..

Tak sabarnya... Doakan la kajian aku ni berjaya... Amin...

0 ulasan:

:f :D :x B-) b-( :@ x( :? ;;) :-B :| :)) :(( =(( :s :-j :-p :-o :-g :-x
Catat Ulasan